Uit de BERK MUSIC-Feestfabriek:
Nelis Leeman,''Kus Me 1 Keer, Kus Me 2 Keer'',

Klik op de foto voor de video.

De populaire zanger uit het Brabantse Made ziet zijn zangtalenten de afgelopen jaren ontwikkelen. Voor deze nieuwe plaat, ''Kus Me 1 Keer, Kus Me 2 Keer'', werkte Nelis opnieuw samen met producer Waylon van der Heijden, terwijl hijzelf meeschreef aan het nummer. Het resultaat is een opgewekte foxtrot meezinger van de bovenste plank! Voor dit nieuwe nummer heeft hij een mix van ingrediënten gebruikt uit een aantal vroegere producties. Het levert een verrassende nieuwe stijl op die zowel voor feesttenten, cafés als radio zeer geschikt is.

TOPPER VAN DE WEEK !

Jannes (Wolters) uit Emmen,''Hoe Zit Het Nou Met jou''.

Klik op de foto voor de videoclip.

In de afgelopen 20 jaar heeft Jannes bewezen dat hij met verschillende stijlen muziek zijn fans keer op keer weet te verrassen. Het publiek gaat uit het dak als hij de éne na de andere feestplaat ten gehore brengt. Saamhorigheid weet hij ook als geen ander te waarborgen als een panfluit deel uitmaakt van de instrumentenkeuze. Met name de nummers, 'n Paradijs Op Aarde'' en ''Zwevend Naar 't Geluk'' zijn daar goede voorbeelden van. De laatste tijd merkt Jannes ook steeds vaker dat het jongere publiek, zeg maar de 18- tot 25-jarigen, liedjes uit zijn beginperiode oppakken. Dan doelt hij op tracks als, ''Casablanca'' en ''Eleonora''. Voor zijn nieuwe single, ''Hoe zit dat nou met jou'', hebben Emile Hartkamp en Norus Padidar een mix van ingrediënten gebruikt uit een aantal van zijn voorgaande producties.

Volgens Jannes levert dat een verrassende nieuwe stijl op die voor feesttenten, cafés en de radio zeer geschikt is. Het complete team is van mening dat zowel de jeugd als de oudere garde er een goed gevoel aan overhouden. Jannes is er in ieder geval heel erg content mee. Na al die jaren is Jannes nog steeds blij en dankbaar dat hij dit werk mag doen. Voorlopig zijn ze ook nog lang niet van hem af. Samen met een aantal mensen uit het vak die hem vanaf het eerste uur al begeleiden is hij bezig om een album op te nemen. Naast een groot aantal nummers uit de pen van Emile Hartkamp komen er ook liedjes op die Jannes samen met Martin Sterken heeft geschreven. Daarnaast hebben Norus Padidar en Jan Smit ook een aandeel geleverd. Op dit moment is het nog niet bekend wanneer dit album dat 14 of 15 tracks zal bevatten wordt gelanceerd. Het wordt in ieder geval een verzamelaar voor jong en oud. Jannes: ‘Dat is dan ook precies de reden waarom ik deze single nu uitbreng. Als we op het album wachten heb ik het gevoel dat het anders te lang duurt. De vorige plaat verscheen in april 2022, dus werd het de hoogste tijd voor een opvolger. Zoals eerder is aangekondigd zal het album groots worden gepresenteerd. Alle informatie hierover wordt uiteraard gedeeld.

TOPPER VAN DE WEEK!

José Sep,''Ik Laat Me Vanavond Lekker Gaan.

Klik op de bovenste foto voor de videoclip.

De zangeres uit Oss komt met een heerlijke feest knaller, als opvolger van,''Ik Voel De Zomer In M'n Hart.

Geweldig nieuws uit Groningen:
TOPPER op 3 december in de nieuwe uitzending van GVB Online

Johnny Bach en Sylvia Romy',''Als je gaat''--''If You Go'',

Klik op de foto voor de videoclip.

Een bijzonder duet van zanger Johnny Bach en zangeres Sylvia Romy uit het hoge Noorden. Johnny Bach, singer en songwriter, samen met Sylvia Romy: Twee artiesten die door de jaren heen hun sporen ruimschoots hebben verdiend. En samen nu sinds enkele jaren zowel privé, als op het podium elkaar hebben gevonden. Twee karakteristieke stemmen die elkaar aanvullen als geen ander, komen nu met een nieuwe single….tweetalig! ,''Als je gaat''--''If You Go'',

Een blijvend mooi lied waar veel mensen zich mee kunnen identificeren is door dit Gouden Duo voorzien van een nieuwe Nederlandse tekst die aansluit op hun gevoel. Sylvia heeft de Nederlandse tekst voor haar rekening genomen, aangezien dit voor haar een 'persoonlijk tintje' heeft. Het lied,''Als Je gaat'',vertelt over het gemis, over het afscheid van een geliefde/en of dierbare(n).

Zoals we van dit Duo gewend zijn, is de basis een heerlijke schlager, een
échte radio plaat die als vanouds is geproduceerd en gearrangeerd door Martin Sterken.  Voor de speciale fans heeft dit Gouden Duo ervoor gekozen, om ook de  Engelstalige versie (als bonustrack ) single op te nemen. Van beide versies is een videoclip gemaakt door het team van CreAgency. Mooie opvolger van de Nedelandse-Duitstalige schlager,''Zolang Je Bij Me bent'', uit 2020.

Barry  And Eileen:

Barry en Eileen braken in 1975 door met,''If You Go, de Engelse vertaling van het nummer,''Tu t'En Vas van Alain Barrière en Noëlle Cordier, dat destijds een hit was in Frankrijk. Zowel in Nederland als in Vlaanderen werd de single een nummer 1-hit. Later dat jaar volgt de single Bad times dat ook in beide landen een hit wordt. Barry maakt dat jaar ook soloplaten, maar die blijven onopgemerkt. Vervolgens duurt het tot 1978 tot ze een hit scoren met door Barry zelf geschreven Summerwine en in Nederland volgt nog Ibiza. Daarna is het duo weer in de anonimiteit verdwenen.Tegenwoordig wonen Barry en Eileen nog steeds in België.

Andy de Witt lanceert tweetalige Kerstsingle.

Klik op de foto om het nummer te beluisteren.

PRIMEUR ZATERDAGMIDDAG 3 DECEMBER op GOED VERSTAANBAAR ONLINE:

We komen even aanbellen, Ding Dong, en dat is toevallig ook de titel van de Kerstsingle van de van oorsprong Eindhovense zanger Andy de Witt. Een paar weken geleden kreeg Andy het idee om een Kerstsong te maken. Omdat hij het niet bij ’n idee wilde laten dook hij meteen de Musicmaker Studio in om een prachtig Kerstlied te maken. Zowel de melodielijn als de tekst is geschreven en gecomponeerd door Ad van den Hurk ( beter bekend als Andy de Witt). Het is een uit het leven van ‘n Muzikant gegrepen verhaal geworden met een mooie en ware tekst. De song blijft na één keer horen al direct hangen, en kan dus makkelijk worden meegezongen. Andy hoopt dan ook dat het grote publiek dit prachtig tweetalig kerstliedje weer zal omarmen, en de diverse radiostations de nieuwe single veelvuldig zullen gaan draaien op de zender.

Het nummer, ''Ding Dong Ding Dong'', van Andy de Witt zal vanaf begin december digitaal worden uitgebracht via platenlabel JC Records. Naast de digitale verkoop via de bekende download portals, zal de track eveneens via streaming te beluisteren zijn bij o.a. Spotify, Apple Music, Deezer, Amazon, Tidal enz.

John Dame en Mark Verkade uit Naaldwijk met WK-knaller single,''Qatar Kleurt Oranje''.

Voetbal stroomt bij John Dame door zijn aderen. Liefhebber en tot voor kort zelf actief op de voetbalvelden, volgt hij de sport op de voet. Zo ook Het Nederlands Elftal. Ondanks de publieke opinie inzake de misstanden in Qatar, wat John en Mark vreselijk vinden,  is het ook een eindronde waar onze Oranjeleeuwen gaan strijden voor de schitterende bokaal.

In opvolging van De mannen van v Gaal in 2014 vond John het tijd worden voor een waardig opvolger. Hiervoor heeft hij met zijn vertrouwde producer Peter la Haye van Leico Music een nieuw, fris en opzwepend arrangement gemaakt. Op de grote hit van Arie Ribbens,''Polonaise Hollandaise'', is de single,''Qatar Kleurt Oranje''. ontstaan. De tekst is zoals jullie van John gewend zijn, 100% van eigen hand.

Voor deze single zocht John een samenwerking met zijn Westlandse collega Mark Verkade. Samen verzorgen zijn individueel en soms samen, al jarenlang de muzikaliteit rondom vele feestjes in Westland en omstreken. Een logische keuze was dan ook om samen een WK single uit te brengen. Mark en John zijn iedere thuiswedstrijd van ADO Den Haag te bewonderen in de skybox bij Veneco. Een grote sponsor van de Haagsche club.John Dame en Mark Verkade uit Naaldwijk met WK-knaller single,''Qatar Kleurt Oranje''.

Rob Zorn uit Haarlem met ultieme Kerstplaat,''Ik Vier een Feestje Met De Kerstman''.

Kerst is en was voor Rob Zorn altijd belangrijk en Kerstmuziek hoorde daarbij. Daarom komt Rob dit jaar met de single,''Ik Vier een Feestje Met De Kerstman'',Deze Kerstsingle is een vrolijke plaat met een boodschap!
In deze single gaan de Kerstman en Rob samen het feestgedruis in en ze hebben Rudolf weten te strikken als de BOB. Want natuurlijk moet het in de lucht, net als op de weg achter het stuur, alcoholvrij zijn! En wie kan dan beter de BOB zijn dan Rudolf, één van de trouwe rendieren van de Kerstman? Het zullen voor de Kerstman en Rob Zorn in ieder geval geen stille nachten worden.
De Kerstman en Rudolf, UltimateDisk, Manfred Jongenelis, Pascal de Vormer, Piscinarobots.nl en Rob Zorn wensen alle mensen een warm, liefdevol, veilig en gezond Kerstfeest toe en voor het nieuwe jaar, liefde, gezondheid en geluk.
Glaasje op, zorg voor een BOB! Vrolijke kerstplaat van Rob Zorn die het goed gaat doen is de mening van GVB Online.

TOPPER VAN DE WEEK!

Mark Doldersum uit Assen met z'n nieuwe (cover) feestknaller,''Mijn Beste Vrienden'',

Klik op de foto voor de videoclip.

Het welbekende nummer, ''Mijn Beste Vrienden'',  waarmee De Havenzangers in 1991 een enorme hit in handen hadden, is in opdracht van Mark Doldersum door producer Frank Verkooyen van The Boom! Music Studio behoorlijk onder handen genomen. Normaal gesproken is Mark geen zanger die de studio induikt om een cover van een nieuw jasje te voorzien, maar voor deze hedendaagse bewerking maakte hij graag een uitzondering. Hij ziet het als een aanvulling voor z’n eigen muziek. Veel optredens van Mark vinden plaats in de kroeg en als hij deze plaat ten gehore brengt heeft hij al een kleine voorsprong. Vrijwel iedereen kan het nummer meezingen.
 Mark:’ Ik hoorde deze plaat in de auto voorbijkomen en zei tegen m’n vrouw dat deze perfect bij mij zou passen. Ondertussen zing ik hem al een maand en de reacties zijn echt top. Het is een mooie opvolger van m’n vorige single,''Die Griekse Ogen'', die ook overal goed is ontvangen. Muzikaal begint ‘Mijn beste vrienden’ heerlijk rustig met een accordeon. Na verloop van tijd gaat hij los, blijft het tempo hoog en stopt ook niet meer. Er zit echt passie in,wat dat betreft voelt Frank precies aan wat ik van hem verwacht. Ik zie dit dan ook als een volgende stap in m’n carrière waarbij we samenbouwen aan een stevig fundament’.

Goede feestplaat voor nu.....en straks met Carnaval 2023.

Jovano uit Made kan op volle dansvloeren rekenen met, ''Kijk Jij Jezelf Maar Eens Aan'',

Klik op de foto voor de videoclip.

Theodorus Hit-Tip in de nieuwe uitzending van zaterdag-namiddag 3 december.
Jovano Dingenouts bracht in het begin van 2022 z’n tweede single,''Ik Kan Niet Zonder Jou'', uit. Omdat deze ballad goed werd ontvangen kregen producer Manfred Jongenelis en tekstschrijver Carlo Verkooijen de opdracht om een nieuw liedje te maken. Nadat de demo van, ''Kijk Jij Jezelf Maar Eens Aan'', in de mailbox van Jovano binnenkwam, verscheen er een glimlach op zijn gezicht. Zijn familieleden kregen het nummer natuurlijk ook te horen en iedereen had er een goed gevoel bij. Met name de tekst slaat voor diverse relaties de spijker op z’n kop. Na de nieuwe ballad een paar keer te hebben meegezongen kreeg Jovano er toch een ander gevoel bij en dacht dat het geheel als foxtrot misschien wel beter uit de verf zou komen. Vooral het refrein kan volgens Jovano dan rekenen op volle dansvloeren. Gelukkig was hij niet zo verlegen om dit idee voor zich te houden. Hij nam meteen contact op met Manfred Jongenelis.
Jovano:’ Manfred begreep precies wat ik bedoelde en was blij dat ik dit aangaf. Hij heeft vervolgens het arrangement aangepast en over het resultaat ben ik meer dan tevreden. Aan de tekst is overigens niets veranderd. Het zingen van ballads is wel iets dat ik heel erg graag doe, maar daar krijg je de gehele avond de dansvloer niet mee gevuld. Als ik er 1 of 2 zing, lukt dat nog wel, maar daarna wil het publiek toch wel vaak de voetjes van de vloer. Bovendien wil ik niet bestempeld worden als een zanger die alleen maar rustige liedjes zingt. Met, ''Kijk Jij Jezelf Maar Eens Aan'', bewijs ik dat ik veel meer in m’n mars heb. Daarom heb ik besloten dat ook de opvolger een snel liedje zal worden. Voorlopig is het nog niet zover.

Ik ga eerst proberen om met deze nieuwe single m’n fans te verblijden. Wellicht levert het ook een aantal nieuwe ‘supporters’ op’.

Een lekkere dansplaat.

Ook voor Carnaval 2023 komen natuurlijk wederom.... de beste feesthits van Berk Music:

De Alpenzusjes, Kus me

Klik op de foto voor de videoclip

Arjon Oostrom, Uit Etten-Leur,''Ons Feestcafé'

Gebroeders Rossig uit Wijchen,''Louis Van Gaal'', (Hey Jude)

Lawineboys ft. Rocky Vosse,''Pretty Belinda''

Rob Van Daal, uit Prinsenbeek,''Nooit Kapot''

BERK MUSIC presenteert i.s.m. Goed Verstaanbaar Online,

DJANGO WAGNER danst met ons de MAMBO.

DE TOPPER op GVB Online voor de uitzending van 5 november a.s.

'"'We Dansen Op De Mambo''.

Heerlijk mambo plaat van Django Wagner die we maar meteen ten uitvoer brengen in de danszaal.

Dat is deze vrijdag al in Nia Domo te Boekel......De nieuwe Nr1 van november.....

PRIMEUR! PRIMEUR! PRIMEUR! PRIMEUR!

THEODORUS HIT-TIP voor de uitzending van 5 november a.s. Anthony Fokkema met het nummer "vecht en leef.

Deze PRIMEUR is besproken in het interview met Anthony Fokkema afgelopen zondag 2 oktober...

BERK MUSIC PRESENTEERT: PRIMEUR!!!

Jan Biggel uit Liempde (m.m.v Dané),''Allemaal Voor Nederland''.

Honderden Oranje vlaggetjes, 240 enthousiaste figuranten en een heuse Oranje bus. Overal waar je kijkt kleurt het oranje. Het lijkt zondag wel alsof het wereldkampioenschap voetbal in Liempde al begonnen is, maar niets is minder waar. Het dorp was namelijk het decor voor de nieuwe videoclip van Jan Biggel: Nederland, onze kampioen! “We zetten Liempde op zijn kop en hebben een dag veel plezier gehad.” Van heinde en verre kwamen de figuranten in alle vroegte naar het dorp voor de opnames van de videoclip. “Ze waren om ongeveer negen uur vanmorgen vertrokken uit een dorpje in de buurt van Utrecht. Dat was even pittig, maar alles is perfect gegaan (Zie de foto's)

Want,"Uiteindelijk komt alles goed.”

De opnames duurde ongeveer drie uur, maar dat maakte de figuranten niets uit. Steeds opnieuw start de muziek en dan wordt er weer enthousiast meegezongen en gedanst. Dat het steeds opnieuw moet is niet zo gek volgens Jan: “Bij mij loopt alles in het honderd en gaat niet zoals het moet, maar dat is juist leuk. Het gaat om het resultaat. Uiteindelijk komt alles goed.”Fans van Jan Biggel hebben veel geduld gehd met opname begin oktober, maar nu is de nieuwe single een feit. Een regelrechte knaller die als Nederland het (heel) ver schopt door zal dreunen als nieuwe Carnavalskraker...GVB Online duimt mee.

Nieuwe single Johnny Gold uit Almkerk,''De Waterlelie Dans''.

Klik op de foto voor de videoclip.

Johnny Gold nieuwe single is, ''De Waterlelie Dans''. De allernieuwste feest hit van enfant terrible Johnny Gold. Hij word ook wel de ongekroonde Koning van de Nederlandstalige feestmuziek genoemd. De Waterlelie Dans is alweer de 7e succesvolle productie in de reeks “gouwe ouwe melodietjes in een feestelijk Johnny Gold jasje”  Wie is er niet als kind in de Efteling geweest en betoverd door het sprookje van de Indische waterlelies, waarin de behekste sterren als een soort elfjes hun dansje vertonen … Johnny in ieder geval wel en omdat ieder zichzelf respecterend feestartiest een plaatje met een dansje moet hebben gemaakt, zag deze ouwe feestbeest zijn kans schoon !

De Waterlelie Dans zal tijdens de komende feestperiode dan ook heel Nederland en België in zijn greep hebben, want wat is er leuker dan in plaats van de polonaise in te duiken, dit dansje uit te voeren .. en je hoeft echt geen volleerd danser te zijn om dit te kunnen uitvoeren … Als jullie gewoon doen wat die ouwe Koning v.d. feestmuziek zingt, kan er eigenlijk helemaal niks meer mis gaan.

Kimberly Hennipman uit Wieringerwaard brengt favoriete podiumplaat, ''Een Beetje Alleen'', op single uit.

Al meer dan vier jaar zingt Kimberly tijdens haar optredens het nummer, ''Een beetje alleen''. De kenners van het Nederlandstalige lied kennen deze uit 1983 afkomstige plaat natuurlijk van de Volendamse formatie Canyon. De tekst, geschreven door Dick Plat, is tegenwoordig nog steeds actueel. Veel mensen voelen zich nog steeds eenzaam en dat zal volgens Kimberly voorlopig ook niet veranderen. Een groot deel van hen heeft een carrière die loopt als een trein. Toch kun je dat aan de buitenkant niet zien. Het is de tweede single van Kimberly die bij platenlabel Rood-Hit-Blauw verschijnt.

Kimberly zegt tegen GVB Online' Normaal gesproken ga ik altijd naar mijn vaste producer Jeroen Dirksen, maar omdat ik het lied in deze vorm al geruime tijd in mijn repertoire heb zitten, gaan de credits nu naar multi-talent Leo van der Fluit. Hij trad in het verleden al op met verschillende kermisbandjes in Noord-Holland. Ik woonde vroeger bij Leo in de buurt en sprak regelmatig met hem over muziek. Een paar jaar geleden ging ik bij hem op bezoek in Nieuwe-Niedorp alwaar hij een studio aan huis heeft. Ik hoorde destijds zijn versie van ‘Een beetje alleen’ en vroeg aan hem of ik deze plaat op zijn orkestband mocht inzingen. Hij had het tempo iets verhoogd en het geheel iets vrolijker gemaakt. Hij vond het een uitstekend idee. Ik kreeg wel vaker de vraag gesteld van mijn fans om dit nummer op single uit te brengen.

Omdat het inmiddels op de kop af een jaar geleden is dat mijn voorgaande single, ''Mijn hart gaat boem boem'', verscheen, was de keuze snel gemaakt. Het product was al kant en klaar. Het enige wat nog ontbrak was een videoclip, maar die is inmiddels ook opgenomen. De beelden hiervan zijn geschoten in het oude dorpje Huisduinen, gelegen aan de rand van Den Helder’. Voorlopig moet Kimberly het op de bühne nog even rustig aan doen. Een paar jaar geleden is ze geopereerd aan haar voet en van de geplaatste pinnen had ze de laatste tijd veel last. Een week voor de release moest ze wederom onder het mes om dat probleem te verhelpen.

Cathariana Hulters,''Wat Kan Het Me ook Schelen''.

Je zou bijna zeggen, gelukkig daar is ze weer met een fonkelnieuwe single, ''Wat Kan Het Me Ook Schelen''. Inmiddels is Catharina Hulters al niet meer weg te denken uit ons Volkse Muziek Landschap, met vaak de bezongen traan en dan weer een en al vrolijkheid. Samen met haar creatieve team Emile Hartkamp & Norus Padidar is ze bezig met haar allereerste Album dat in het voorjaar gepresenteerd zal gaan worden.
Op weg naar haar debuutalbum zijn er een diversiteit aan liedjes nodig
om het muzikale schilderij mooi te laten kleuren, en dat is met haar nieuwe single zeker meer dan gelukt.

De z.g.n. Tarantella doet haar intrede en laat klanken herleven zoals ooit Marianne Weber met, ''De Italiaan'', deed of al in vroegere jaren Imca Marina met, ''Bella Italia''. Namen die naadloos aansluiten met dat waar Catharina Hulters voor staat, Hollandse Volkse muziek puur en oprecht.We kunnen al bijna niet wachten op het eindresultaat van haar eerste Album, waar ongetwijfeld al een collage voorbij komt van vele singles van haar maar de nieuwsgierigheid naar de nieuwe liedjes van haar.
''Wat Kan Het Me Ook Schelen'', zal ze denken, als ik maar kan en mag blijven zingen en het publiek blij kan maken, aldus Catharina.
En zo is het…..dat doet ze met deze single een zeker. !!!!

Frank Verkooyen uit Breda met, ''Laat Ons Drinken''.

Frank Verkooyen heeft voor zijn nieuwe single, ''Laat Ons Drinken'', wederom een scala aan topmuzikanten opgetrommeld die een steentje hebben bijgedragen aan deze vrolijk makende productie. Met name de live ingespeelde instrumenten, waaronder de accordeon, gitaar, trompet en trombone zorgen ervoor dat deze “lang leve de lol” plaat voldoet aan alle hoge eisen die Frank stelt aan de opnames afkomstig uit zijn eigen The Boom! Music Studio. Verkooyen is overigens ook zelf verantwoordelijk voor de muziek en de tekst van deze feestelijke song.

Frank: ‘De single is echt geënt op het leven in de kroeg en de gezelligheid van mensen onder elkaar. Zeker in deze bizarre tijd brengt de luchtige tekst, die voornamelijk over het plukken van de dag gaat, sommige mensen op andere ideeën. Met je vrienden naar het café gaan hoort daar natuurlijk bij. Ondanks dat het geen specifieke carnavaleske plaat is zou deze zo maar tijdens de dolle dagen geadopteerd kunnen worden. Overigens kom ik net terug van een artiestenreis uit Griekenland. Daar heb ik het lied stiekem gezongen. Dat leverde in ieder geval een lange polonaise op...PROOST!!

Jan Smit is weer ''Boven Jan''(album) en kijkt met zijn nieuwe single letterlijk in, ''De Spiegel''.

Op 28 oktober is niet alleen het langverwachte, nieuwe studioalbum, ''Boven Jan'' van Jan Smit verschenen, maar ook meteen de gloednieuwe single, ''De Spiegel''. Samen met producer en tekstschrijver Thomas Tol doet Jan Smit aan zelfreflectie en kijkt hij in de spiegel.

Wat zie jij als je in de spiegel kijkt? Het zijn de eerste woorden en het is de eerste vraag die Jan Smit zich stelt wanneer hij letterlijk in de spiegel kijkt. Samen met zijn vaste producer en tekstschrijver Thomas Tol heeft Jan weer een pareltje gemaakt.
Na o.a. ''Hoofd Leeg, Hart Vrij''[, ''Zolang Je Bij Me Bent'' en het duet,''Tussen Jou En Mij'',met Waylon, krijgen we van Jan weer een heerlijke, mid-tempo popsong te horen. Net als alle 14 nummers op zijn nieuwe album,''Boven Jan'', dat nu digitaal en fysiek verschenen is. ''De Spiegel'', een prachtig liedje, dat door de hemelse klanken van de strijkers zonder meer naar een hoger niveau wordt getild.

Op Jan z’n nieuwe studioalbum, het eerste in vier jaar, staat er ook een feestelijk duet met John West,''M;n Eigen Feest'', en een vriendschapslied ''Proost Op De Vriendschap'', die mee zorgen voor een sterke muzikale mix en heerlijke variatie.

Wat goed dat Jan Smit de tijd nam om zijn nieuwe, ''Boven Jan'', album af te werken. Met de feestdagen in het vooruitzicht is de timing ideaal. Op die manier krijgt iedereen ook voldoende tijd om kennis te maken met het nieuwe repertoire dat Jan volgend jaar voorstelt tijdens zijn nieuwe, gelijknamige theatertournee. Die start in januari in Purmerend, maar brengt de populaire artiest ook naar Vlaanderen. Op 11 maart 2023 is er de Vlaamse première in Stadsschouwburg Antwerpen. Aansluitend speelt Jan nog in Capitole Gent (19 maart 2023), Trixxo Hasselt (10 juni 2023) en Kursaal Oostende (23 juni 2023). Tussen de nieuwe nummers van het ‘Boven Jan’-album, is de kans natuurlijk erg groot dat zijn nieuwe single,''De Spiegel'', ook een plekje op de setlijst krijgt. Wij zijn alvast erg blij met deze single-keuze, want richting het najaar is dit hét perfecte lied bij de tijd van het jaar.

Marco Kanters uit Moerdijk,''Het Leven Is een Kermis'',

TOPPER voor de uitzending van 5 november a.s.

Marco Kanters is er nu met een heerlijke feestknaller, ''Het Leven Is Een Kermis''.